veronikadolk

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

16 december

Av veronika dolk - 16 december 2011 09:39

Tjenis! Har inte bloggat på tre dagar...ångesten stiger!! 
Aja, Idag är de Isabells födelsedag! :) Grattis gumman!
Idag ska ja vara med Perre åh hääänkypääänky tror ja :) Mys midda åh film tittning :) MYS!


Lite drygt att åka på skolan till åtta åh ha prov i typ en kvart sen nu har ja hål till 12 -.- Jippi! fast nee...
När ja slutar idag ska ja ner på stan åh möta upp mamma åh handla lite sen åka hem :)


blabla, ja har ingen viktigt att skriva egentligen menmen...

xoxo / veronika


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronika dolk - 1 oktober 2015 00:34

Att förlora någon är något som ALLA tar till sig på olika sätt... Jag menar typ att en del blir ju väldigt ledsen, en del blir aggresiv och en del blir helt känslokall... Men jag, jag blir alltihop... är ju säkert tusentals fler som blir som mig. Men...

Av veronika dolk - 15 januari 2012 00:15

De där med att blogga har ja lagt på is... Tar tag i de när ja har tid ork åh lust... Byebye... xoxo / veronika         ...

Av veronika dolk - 20 december 2011 23:57


tjenispenis! har inte bloggat på jätte länge för mitt mongo till bror inte har lagat min dator! menmen -.-' igår så hämta Julle åh andré mig åh Ida på skolan åsså hämta vi upp Jessica åsså skulle dom skjutsa hem mig så körde Julle ner i diket! lite k...

Av veronika dolk - 13 december 2011 12:09


tjollahopp! Idag är de ju Lucia... Men dedär med Lucia i aulan är inte min grej, ja typ DOG av skratt! hatar att vissa sjunger åsså tar dom i helt huxflux så man håller på åh svimmar! faan va ja skratta :p Min kära Vännina är ju efterbliven åh kommer...

Av veronika dolk - 11 december 2011 21:17

Tjenis! Igår fyllde brorsan 30 så ja mattias åh linda åkte dit men sen åkte vi åh micke på stadt :) skit kul va de :) men vissa är dum i huve men de löste sig;) åh taaack till bästaste bästa Alex som skjutsade hem mig:'* Idag har ja mått skiiit h...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards