veronikadolk

Alla inlägg under oktober 2011

Av veronika dolk - 31 oktober 2011 20:55

Tjena! nu har jag typ ångest för att ja inte har bloggat på hundra år -.- men har verkligen haft fullt upp! Men idag var ja hem åh hämta min data eftersom ja har typ bosatt mig hos Jim (A) hehe pinsamt! aja,
Idag så vaknade jag Jim åh Ida hemma hos Jim åh typ nörda i hundra år sen åkte vi till mattis för Jim skulle hjälpa han att skruva :) Sen åkte vi till frigge åh käka pizza som vanligt ^^, blablabla, va hem som sagt åh hämta lite saker åh tvätta åh städa rummet :) Duktig tjej! Har även körlektion imorgon så bästa Jimpan ska skjutsa mig till bussen åh sen hämta mig igen när ja är klar :') gullis han är! Min bästa väninna Ida ska sova med mig åh Jimpan inatt igen, myspys kan ja meddela! imorgon kan ja tyvärr inte meddela mer vad som händer menmen! sånt som märks! :)
Just ja! Allt ja gör fel är Mattis fel! ;)


min bästa väninna:')





    

Knörten själv är så lat så han låg åh sola när de va skit kallt... :')

Av veronika dolk - 25 oktober 2011 22:26

Orkar inte blogga idag. orkade inte blogga igår heller, är så trött! blir väl 100000000000000000000000000000meters lång inlägg imorgon!


älskar låten!   

http://www.youtube.com/watch?v=On6z5suxAPg


xoxo / veronika     

Av veronika dolk - 24 oktober 2011 14:23

Hejhej :) Idag klev ja upp runt sju för ja skulle åka med mamma åh pappa till skolan :) så då fick ja lite sovmorgon (A) Olivia åka med oss åxå, åsså när pappa släppte av oss på skolan så tuta han åh vinka stenhårt -.- Sååååå jääävla pinsamt!!    aja har haft några lektioner nu åh nu har ja typ slutat åh ska åka ner på stan med Ida åh sen på körskolan -.- Orkar egentligen inte... aja, lika bra att få de gjort! :)
skriver mer när ja kommer hem!

xoxo / veronika


 

Av veronika dolk - 23 oktober 2011 20:18

Hejhej :) Eftersom ja inte har lagt upp några bilder sen helgen så tänkte ja göra de nu :)
Menmen, Idag så klev ja upp runt 3 :P Oops! men va sjukt trött!! då hade Jimpan gjort mat :') sen runt typ 5 så kom mamma åh hämta mig åh ja fick köra hela vägen hem :) sen ja kom hem så har ja plugga körkorts blablabla åh  ute åh gick med brorsans hund (Kulta). åh nu ska ja gå in åh duscha sen kolla på film :)
Önskar min mamma lycka till imorgon som ska på sjukhuset<3

xoxo / veronikadolk



 

  


  


  


  


  


  


  

Av veronika dolk - 22 oktober 2011 15:58

hejhej :)
Blev att ja sov hos Jim igen :) Idag vakna vi runt halv 11 tror ja? :P Sen va vi ut åh ja göll på med deras häst åh satt åh prata med Sofia för de kom en råtta åh sprang över golvet i Jims rum! :O höll på åh dö!
Sen gick ja åh Jim åh duscha sen åkte vi till Frigge åh köpte pizza<3 åh nu ska vi snart åka till Andre åh Jessica för dom ska bada kar åh basta tror ja? :P Men de ska såklart inte jag :)
Skriver mer imorgon :)

xoxo / veronika


Finns för dig min bästa vän Pär <3

 

Av veronika dolk - 21 oktober 2011 12:00

TjenisPenis :) vakna upp bredvid Jim :) Men han väckte mig klockan halv åtta -.- Då va han billig kan jag meddela!! Menmen, blev ju mys i någon timme då iaf :) sen gick vi ner åh han åt frukost åh sen va vi ut åh spatsera :P haha! Nu ska ja lägga mig i sängen åh vila ett tag och förhoppningsvis somna (A) haha :) Men ja kanske bloggar mer senare :) sånt som märks :)


xoxo / veronika

Jim Jocke åh jag :)

 

Av veronika dolk - 20 oktober 2011 14:19

Tjenispenis! Idag sov ja över -.- men ja kom i tid ändå! duktig ja är :') hade bara en lektion idag så ja sluta halv 12 åh är ledig imorgon :') underbaaart!!! Nu sitter ja hos lisa med henne och terese :) Ska fördriva tiden tills halv 5 när ja ska på körskolan :) Ikväll ska ja nog åka till Jim! :) 
Imorgon ska ja åh Jim åka till min bror Tobbe, fast Jim typ vet inte de xD haha :D va rolig ja är :)
så de blir nog inge bloggande ihelgen, men får se om ja kanske bloggar från mobilen om någon händelse! :)

xoxo / veronika

 

Gofisen Lisa får stå för bilden idag :) 

   

Av veronika dolk - 18 oktober 2011 19:28

Tjena! Har hänt så sjukt mkt nu... Har tex vare på sjukhuset åh så...

Ska nu städa rummet åh sen packa lite sen blire nog att ja flyttar ett par dagar...
Aja ska städa nu sen prata telefon med Jimpan   


Tack till alla dom verklingen brydde sig när ja va på sjukhuset!   


xoxo / veronika
 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards