veronikadolk

Alla inlägg under augusti 2011

Av veronika dolk - 31 augusti 2011 12:30

Projektarbete gick ju väldigt bra vill jag mena! Men men vi är en bit påväg ändå :) aja, runt typ elva åkte jag Ida och Simone på donken åh käka och när vi skulle gå ut så typ dog vi av skratt för simone vart fastklämd i dörren!! xD jäävlar va vi skratta! Sentog vi bussen upp på skolan igen och nu sitter vi i datasalen och väntar på att klassrådet ska börja -.- sen blir de svenska b... menmen, slutar runt 3 idag och då ska ja hem åh äta och sen ut och gå eller springa tror jag :) hoppas att syster sover med mig inatt åxå!! :)

xoxo / veronika
 

Av veronika dolk - 31 augusti 2011 09:16

hejhej! Skulle ha klivit upp klockan 06.30 men va så fruktansvärt trött så jag och syster klev upp typ 8 och skulle åka kvart över... Smart vi är!! Men nu är jag på skolan iaf och ska ha projektarbete:) men efter som vissa inte i gruppen inte har kommit än så passade ja på att skriva lite! men nu ska vi försöka plugga lite men vi får väl se hur de går! Bloggar mer när jag kommer hem :)


Saknar min gullunge ännu mer idag! känns så konstigt att somna utan honom bredvid mig :(


xoxo / veronika


  måste även önska Linda lycka till idag!<3

Av veronika dolk - 30 augusti 2011 22:01

Måste även berätta att jag älskar min mamma mest av allt på denna jord, hon gör att min vardag går runt och att jag tar mig igen alla deppiga stunder, hon är ljuset i mitt liv<3
min mamma är som min bästa vän faktiskt! :) Jag köpte blommor åt mamma och en jätte fin ljuslycka :)! Pusss!!

xoxo Veronika

 

Av veronika dolk - 30 augusti 2011 21:53

Okej, lika bra att börja berätta hur min dag har sett ut! Det började med att ja klev upp typ vid ca 5 och gjorde mig klar och sen klockan 7 kom Emma(grannen) och hämtade upp mig så åkte jag med henne till skolan, åh hade historia... Sög get balle ska ja tala om! Läraren är så borta att de är synd om han :') haha! Jag och Ida va typ död hela lektionen... menmen, på eftermiddagen åkte ja med Syster hem åh vi va ut åh gick åh nu ska vi kolla på film åh mysa! Imorgon är klockan ställd på 7! (lite sovmorgon iaf) Vad skulle ja göra utan dig syster? :)
Jag saknar Mattias så fruktansvärt mycke så de är fan inte klokt! Han kommer på lördag och då ska vi bara barnvakt och bara mysa och ha egentid tillsammans :) Puss på de!!
Nu blir de fika med mamma åh syster sen blir de film :)

xoxo / veronika


   the love of my life, love you sister<3 

Av veronika dolk - 30 augusti 2011 21:35

  mitt liv består av:
  min pojkvän Mattias<3
  min älskade stora syster Emma<3
  min bästastebästa vän Ida<3

Av veronika dolk - 30 augusti 2011 21:22

Hejhej alla glada! Nu ska ja testa något helt nytt! jag ska prova blogga fram över, vi får se hur de går :) Mycke bilder åh inlägg hoppas jag att ja ska hinna med! :) läs och njut om min vardag :)
xoxo / veronika                        

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards