veronikadolk

Alla inlägg under september 2011

Av veronika dolk - 5 september 2011 21:20


  linda kör kalles cross :P   jag hade mys medans ja kollade på när barnen lekte :)   gofisarna Kalle och Indra :)   räkchips :D   storkillen         gofisan min



Kalleskrutt i för små glasögon :')


fredag

: jag va på skolan åh sen åkte jag med Linda till norrbo och hämta barnen hos erik och Jannie åh sen åkte vi hem till tobbe åh linda åh laga mat, körde cross åh fyrhjuling åh sen satt jag tobbe linda jens och gunnar på deras altan och prata och lyssna på musik sen åkte ja åh Jens på gammeln åh blablabla sen åkte ja till kricke åh somna där -.- smart av mig!! xD
Lördag: Jag vaknade hos kricke åh då kom Linda åh hämta mig så åkte ja hem till dom åh sov lite mer sen kom dom hem från ett kalas som inte va eller nått åsså packa vi ihop barnens saker åh linda skjutsade oss till föne, åsså va vi där åh gjorde nånting åsså kom hjärtat dig
Söndag: vaknade kolla på film åh myste åkte till ljusdal åh handla lite åh sen åt vi på kina igen! höhö! :D Sen åkte vi tillbaka till föne åh packa ihop sakerna åh åkte hem :) hjärtat mitt diskade faktiskt :O ;) när ja åh mattias kom hem så stack ja iväg åh red på Vilja :) min goding! sen åkte ja hem åh då va linda åh Ida hos mig :D åsså typ blablabla :) aja min helg i de stora hela iaf :)
Måndag: idag va ja på skolan till typ 2 sen åkte ja hem för ja hade sån huvudvärk så ja trodde ja skulle döö!! men när ja kom hem så kolla ja på tv åh somnade på en gång åh vaknade runt 6-7 :P bra gjort veronika... -.- har varit åh ridit idag åxå så ja kommer nog ha träningsvärk imorgon... aja nu blire fb åh musik sen sova :)


xoxo / veronika



Av veronika dolk - 5 september 2011 12:29

Ångesten kommer krypandes nu när ja har insett att ja inte bloggat på hela helgen men eftersom jag har varit barnvakt så har jag verkligen inte haft tid, blablabla ja skriver mer när ja kommer hem. sitter på skolan nu med världens huvudvärk och trött som ett jävla as -.- :( aja nu blire lektion sen ska ja nog åka hem för mitt huve tar kol på mig :(


xoxo / veronika


 

Av veronika dolk - 2 september 2011 11:31

   Jag började klockan 10 idag men eftersom det inte går några bussar så va ja på skolan 9 -.- men men de gick bra, har haft SocialOmsorg och snart ska ja ha teckenspråk åh sen historia... Seg dag men de går iaf, när ja kommer hem ska ja ut och rida igen åh springa sen får vi se vad som händer :) Blir nog lugnt :) Imorgon kommer hjärtat :D Typ runt 2 imorgon kommer Linda och barnen och hämtar mig och åker till föne för att sen vara barnvakt :) Myys! Nu får vi väl se vad som händer... Även att min mobil har lagt av helt så ja har en gammal mobil nu, men hellre en gammal mobil än utan helt!! Nu ska ja kika lite på facebook och sen ska ja gå på lektion, önska mig lycka till? ;)



xoxo / veronika

Av veronika dolk - 1 september 2011 21:19

hejhej! :) jag slutade skolan typ kvart över 3 och gick på kristineberg med Ida och Andrea åsså tog ja bussen ner på stan till Linda och åkte med henne hem :) min mamma har haft psykiskt fel idag!! haha hon jaga mig runt köksbordet åh ut på gårn! jävlar va ja skratta!! :P hon är så söt så :) sen runt typ 6-7 så va ja ut och red på min häst Vilja:) super mysigt!! :) sen när ja kom hem så satte jag mig vid tven och då kom Johan och Magnus så då fikade jag med dom och dom åkte för ett tag sen och nu sitter jag här och nördar fb, lyssnar på musik och bloggar :) väntar och hoppas på att hjärtat ska ringa snart ;)
  jag åh syster myste i sängen :) osminkad åh jävlig va ja åh!   Ida på lektion :P   i väntan på bussen :P osminkad åh jävlig då åxå :P   syster, andrea åh Ida på lektion :P alla hållerp å med mobilen :P

xoxo / Veronika

Av veronika dolk - 1 september 2011 12:02

Idag är det bara 21 dagar kvar tills jag fyller år! :D
aja, blev inte alls som ja hade tänkt igår, syster sov med mig igen åsså började det att regna och åska -.- :( Jag hatar verkligen de!! fy faaan! Men men vi hade de super mys ändå :) ;)
fick även bevisat att min mamma är galen! När de regnade som mest så klippte hon gräset!! hahahaha gud va ja skratta åt henne :) Hon är så söt så :) kommer bild sen när ja kommer hem :) aja, runt typ 10 så gick jag och syster och la oss, men vi somna inte förns typ 12 ändå:P för dels så ringde Mattias<3 åh sen pratade vi lite :) menmen nu ska ja gå på lektion -.- skriver mer när ja kommer hem :)

xoxo / Veronika

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards