veronikadolk

Alla inlägg under november 2011

Av veronika dolk - 28 november 2011 20:41

Blev inte att ja bloggade nå mer för i lördags åkte ja åh Jim till frigge på fest... som spåra totalt....
Säger bara TACK till dom som brydde sig när vissa andra bara sket i de... -.- Idiot!

Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser
Ett riktigt jävla as

Blir så less! Aja! Har massa bilder på mobilen som ja lägger upp när ja har tid ork åh lust!
Idag har ja varit på skolan åh gått på alla lektioner åh hade ett prov som gick ganska bra tror ja? :) sen när vi sluta åkte ja åh Ida ner på stan åh yra runt i typ 2 timmar :P sen tog ja bussen till delsbo åh där hämtade Emil mig, då åkte vi hem till mig åh åt sen städade ja åh sen fikade ja med mamma elsa åh Astrid :) JULMYS!!<3

Aja, nu ska ja prata i telefon i hundra år sen typ sova, ska försöka somna tidigt inatt :)


xoxo / veronika



Gammal bild på gofisarna!<3

 

Av veronika dolk - 26 november 2011 15:33

Tjenis! Idag klev ja åh Jimpan upp runt elva tror ja :P åh då gjorde ja mig i ordning sen åkte jag Jim Sofia åh Jocke till Delsbo åh va på åkes sen handla jocke åh Sofia mat åh sen åklte vi hem till mig för ja skulle hämta lite saker :) Sen åkte vi till Julle åh Ida åh ja åh Ida snacka lite skit som vanligt:P va fan skulle ja göra utan dig gumman?? :')
Nu håller pojkarna på åh skruva åh ja åh Sofia sitter i varsitt rum åh lyssnar på musik åh Sofia är duktig åh städar :) Men ja nördar fb åh dunkar musik åh pluggar lite... -.-
aja, Igår så gjorde ja åh sofia ansiktmask! sjukt skönt :)


visst är vi vacker? ;)

    


Nu ska ja plugga lite sen duscha :) får se va de blir ikväll! men ja hoppas på nå kul! :)

Xoxo / veronika




Dagens låt:

Av veronika dolk - 25 november 2011 17:43

Sjukt dålig uppdatering sista tiden men ja har ingen dator hemma -.- Så ja måste blogga hos Jim eller på skolan -.- Så nu tänkte ja lägga upp massa bilder :) sen ska ja försöka skärpa mig  med uppdateringen!! :)

                               

De är typ allt som har hänt i mitt liv denhär veckan :P Astrid fyllde år åh sånt :P åsså har Johanna skissat upp en tatuering åt mig :) lite slarvigt gjort med ska bli ordentligt skissat när johanna har tid :)

xoxo / veronika

Av veronika dolk - 18 november 2011 11:33

Idag klev ja upp vid sex åh då packade ja åh sen åt ja frukost åh gick till Emma åh åkte med henne till skolan :) Idag har ja haft psykologi åh svenska, nu snart ska ja ha teckenspråk åh Historia -.-
Ja har äckligt ont i ryggen idag eftersom ja är så klantig... aja!
Nu ska ja typ dra... Efter skolan ska åka till Jimpan :) Helgen är oplanerad... vilket oftast slutar med missär -.-


xoxo / veronika


Man måste bjuda på sigsjälv ibland...

 

Av veronika dolk - 17 november 2011 10:40

Idag har ja haft nationella i svenska B, vart klar för en liten stund sen åh de gick faktiskt jätte bra! :)
Nu sitter ja Simone och Ida i datasalen :) ja åh Ida ska försöka plugga historia åh ja ska göra hemtenta :)
Blablablaaaa....

xoxo / veronika



 

Av veronika dolk - 16 november 2011 13:23

Haaallllååå!
Idag vaknade ja upp bredvid hjärtat<3 Hade fetaste sovmorgon idag men såklart så ringde mamma åh dryga -.- Åkte med Jimpan ner till delsbo åh mötte upp Ida åh tog bussen till hudik :) åh nu har ja haft klassråd åh ska snart ha svenska B... Ska ha nationella imorgon -.- Kommer dö....
Babblar just nu med Sara Sofie åh Ida :)
Nu ska ja typ nörda åh sen dra på lektion :) Sen ska ja åka hem! :)

xoxo / veronika



R.I.P Elsa Maria Veronika Dolk 930922

 

Av veronika dolk - 15 november 2011 12:11

Idag har ja haft historia åh teckenspråk, ska snart ha arbetsmiljö :) Sen slutar ja tydligen :D

Jag ska börja mitt nya liv imorgon! Kom överrens med Ida om de idag :)
Sluta röka åh äta camebridge :D Kommer nog gå bra hoppas ja :) Behöver allt stöd ja kan få från vänner åh bekanta ;)

Nu blire lektion för min del sen ska ja träffa gofisen Lisa :)

xoxo / veronika


Gofisen får stå för bilden just nu ;)

 

Av veronika dolk - 15 november 2011 07:55

Tjeeenna!
Idag klev ja upp vid sex... -.- trött som vanligt! Åkte med Emma idag :) sköönt!
Igår så blev de att ja åkte hem ist för att åka till Carro för ja va så jävla trött! så när ja kom hem så gjorde ja mat åh åt, sen så la ja mig på soffan för att vänta på Wiggie, (veronica) för hon skulle komma åh kolla på kläder :) Men ja somnade såklart! -.- Så ja vaknade av att hon kom åh väckte mig :)
Sen så fikade vi åh prata sen kolla ja på tv bara åh tog de lugnt! :)
Pratade med Lisa åh Ida åxå :) Brudsen ;)


aja nu ska ja dra på lektion! :)


xoxo / veronika


Hjärtat mitt kommer nog till mig idag åh sover med mig<3

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards